O bien Museo de Pontevedra revela os gañadores de Novos Valores dos mil veintiuno

13

Rebeca López Villar, coa peza ‘Sen Título (Sobre paseos y también arrepentimentos)’, Adrián Solleiro con ‘Reflexión’, Diego del Río con ‘Ras Al Hanout II’ y también Daniel Cerecedo con ‘Picasso y Richter (tras)’, foron as persoas gañadoras das bolsas do certame Novos Valores de dos mil veintiuno do Museo de Pontevedra.

As obras, que responden a tres creacións pictóricas y también a unha escultórica, foron escollidas por unanimidade polo xurado grazas á calidade, presentando “cargas conceptuais e reflexións esenciales, ademais de ser variadas na súa temática”, segundo explicou o bien directivo do Museo, Xose Manuel Rey, quen incidiu tamén que nesta ocasión inverteuse a tendencia de que as mulleres foran maioritarias nos galardóns. As obras gañadoras, xunto con outras dez escollidas como das mellores entre as veintinueve presentadas, formarán parte dunha exposición que terá sitio entre o bien vindeiro xoves ocho de xullo y también o bien doce de setembro no Edificio Sarmiento do Museo.

En canto ás pezas gañadoras, a pintura ‘Sen título (Sobre paseos y también arrepentimentos)’ de Rebeca López Villar (Vigo) medita sobre a paisaxe y también aborda cuestións como os conceptos de arrepentimento e camino e a idea do proceso artístico. O bien marco teorético da peza queda plasmado coas definicións recollidas na instalación pictórica, y también garda relación coas investigacións de memoria histórica que efectúa a autora.

No caso da estatua ‘Reflexión’ de Adrián Solleiro González (Tui), responde a unha peza figurativa modelada cuxa imaxe “xoga” cun espello. O bien autor explica que decidiu facer esta muller “mirándose no espello, y también este devolvéndolle a imaxe do seu semblante dado a volta. O bien espectador, pola proximidad da figura ao espello, só pode ver o bien semblante no reflexo y también, axudado pola pintura, pode chegar a percibir esa sensación estraña de dubidar se está en positivo ou en negativo, como se tratara dun holograma”.

Diego del Río Comesaña (Ferrol), coa obra ‘Ras al Habout II’, presenta a continuación da peza presentada en 2019, unha serie de 21 cadros de pintura ao óleo sobre soporte de aluminio. O bien autor busca con ela pesquisar na experiencia da viaxe do artista “como acto de resistencia ante o bien novo individualismo”.

Finalmente, Daniel Cerecedo Bretal (A Pobra do Caramiñal), coa obra ‘Picasso y Richter (tras)’, sinala que a súa orixe radica no relato da competición artística contada por Plinio o bien Vello na que se enfrontaban Zuxis de Heraclea y también Parrasio de Éfeso co propósito de determinar cal era o bien mellor pintor do instante. De este xeito, propón simular un concurso similar de maneira falsa y también actualizada, no que o bien reto é efectuar obras basadas en Picaso y también Richter sen empregar pintura y también, polo tanto, a través da tecnoloxía y también enfrontar aos dous artistas a unha imaxe xerada coa computadora, a través de un código QR, con información virtual á que as persoas observadoras poderían chegar a través de a súa lectura cun teléfono móbil.

A bolsa está dotada cunha contía total de 7.500€ para cada premiado. De esta forma, todos os agraciados procuran con ela poder costear os gastos que supoñen ahora da súa capacitación no planeta das artes y también, de este xeito, optar a percibir a educación noutros países do planeta. De esta forma mesmo, tamén pretenden destinar parte do diñeiro a futuras viaxes que lles den experiencias artísticas.